Dagens outfit + svammel


Svarta jeans från MQ, korall-färgad tröja från H&M, sandaler från DinSko, Mulberry, skärp köpt i Kina, stor herrklocka köpt i Kina, ring från Miss Dee, halsband köpt i Smögen.

Tiden har gåt så vansinningt segt på jobbet idag! Många har redan gått på semester vilket innebär att det ännu mindre än vanligt att göra, jag hatar att ha lite att göra! Det får mig att känna mig ineffektiv och slö, jag vill ha lite action så man känner att man levererar!

Jag måste ha sett väldigt lustig ut idag för fasen va folk har glott! Ett tag så trodde jag alvarligt att jag hade något i pannan, men så var inte fallet så jag vet inte vad problemet var idag? Jag har ju haft lite mer uppseendeväckande kläder än så här om man säger så!

Förlängde fransarna idag oxå! Blev kanoners! Nu håller vi bara tummarna för att de sitter ett tag oxå och inte tuffsar till sig allt för mycket heller! Mer om det imorn! Nu ska jag slappa!
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg oufit!

Postat av: Tobbe

Sådärja, så ska det se ut! SNYGGT =)

2009-07-07 @ 22:48:10
Postat av: jasse

Snygga sandaler!

2009-07-08 @ 10:31:44
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91