Dagens outfit + förberedelser =)


Svarta jeans från MQ, vit klänning/tunika med brodyr från H&M, svart kavaj från Vila, omlott skärp med nitar köpt i Kina, sandaler med nitar från Din Sko, Mulberry väska, CC- örhängen, stor herrklocka köpt i Kina. Måste erkänna att jag blev rätt nöjd med dagens klädsel *hihi*

Jisses vad jag flängde runt igår kväll! Kom på att jag kanske borde ta med nån present till Peppes mamma (Nenis pojkväns mamma som vi ska bo hos när vi är i Mexico City). Väldigt svårt att veta vad hon kan tänkas gilla, men till slut föll valet på en stor somrig vit duk med fyrklöver på, Marabou chokladhjärtan och två söta men rätt diskreta fjärillar att sätta i håret.


Testade även att bleka min tidigare så fina vita kofta med klorin i tvättmaskinen.. det blev ännu värre! Hur nu det är möjligt kan jag inte begripa men den är numera ännu mer sunk-grå försutom små fläckar som är vita *snyfft* =( Nåja, den var inte speciellt dyr, men den var fin och jag tror inte att de finns kvar att köpa.


Sen packade jag, duschade, färgade ögonbrynen, gjorde fransk maniky, pedikyr på fötterna, och städade lägenheten. Angelika med B-friend kommer kanske att bo hos mig några dar medans jag är borta så jag kände att bl a en avkalkning av handfatat var på sin plats! Fattar inte hur handfatet kan bli skitigt så snabbt, det går en dag, sen ser det ut som fan! Misstänker att sprayet som jag använder lägger sig som ett lager över allt ting och sen suger det lixom åt sig skiten.. *hehe*


Ledsen om jag var lite dålig på att svara i telefonen igår, men jag var superstressad! Har dock lite dåligt samvete för detta! Ändå var jag inte i säng förän halv tolv (vilket är sent för mig!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Okej. Riktigt snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91