Dagens och gårdagens klädsel


Klänning från Vila köpt på Cassels rea i förrgår, vita pumps från Vagabond, guldklocka från Guess, vit väska från H&M, halsband från Åhlens.


Igår mötte jag upp Jossan och Lotto som jag pluggade med i Växjö för tre år sen (kan inte fatta att det var så länge sen!). Vi satt på Linné Terassen, drack vin och snackade gamla minnen. Hur mysigt som helst!


Usch vad svårt det är att sova när det är så vamt! Igår var iaf grannarna under mig lugna så jag kunde ha balkongdörren öppen, men nu känner jag mig lite krasslig i halsen istället. Att det aldrig kan bli bra! *haha* Nåja, jag håller tummarna för att det inte blir något mer än lite krassel, jag har verkligen ingen lust att bli förkyld nu när jag ska göra en massa roliga grejer i helgen plus att jag drar till Mexico nästa vecka!


Issa som jag umgicks med och tränade med ett tag när jag var i Kina ringde igår. Har inte hört ett ljud från honom sen han skaffade tjej för flera månader sen, typsikt tråkigt och manligt beteende! Min första fråga var om de gjort slut, men det hade de tyligen inte... =)


Ikväll blir det grillning hos en kolega med den innerstra kretsen av vårt projekt. Kommer nog bli mysigt! Som pricken över i:t så har han en pool, skönt med den 28-gradiga värme som vi för tillfället har i Göteborg! Sen har jag hört ryktas om att det ska serveras kladdkaka med grädde och färska bär till efterrätt också och bara en sån sak gör ju att man längtar! *asg*

Ps. Är medveten om att mitt hår ser lite risigt ut för tillfället, men jag orkar helt enkelt inte trixa med löshår och plattång i värmen!

Hoppas ni får en skön dag! Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har!

kika gärna in hos mig med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag! :)

2009-07-02 @ 11:15:38
Postat av: Anonym

sjukt söt klänning, vad fick du ge för den??

2009-07-02 @ 11:17:02
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: ♥ Johanna ♥

Sött!

2009-07-02 @ 15:17:52
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91