Roliga strumpbyxor!

Jag måste verkligen investera i lite strumpbyxor med roliga mönster, det kan ju pigga upp vilken tråkig outfit som helst!

Helst skulle jag vilja ha ett par svarta ganska tjocka i spetts, väldigt läckert!

En tjej som verkligen är bra på det där med annorlunda strumpbyxor är Therez. Jag blir alltid så inspirerad av henne!

När vi ändå är inne på det här med strumpbyxor.. hur i helskotta ska man förvara dom? Jag har mina i en nätkorg, men det blir alltid bara en himla röra av allt! :o(




Kommentarer
Postat av: Anonym

ett par sånna snyggingar äger faktist jag :D



aa sant, skulle dock valt bort skorna om jag fick det men fanns inte mkt att välja bland h&ms skor och jag ville ha lite färg i det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91