Mer minikakor tack!



Läste idag i Metro att big size kakor, muffins och bullar är på uttåg. Det tycker jag låter väldigt bra. Går man på ett fik och är sugen på något riktigt gott så finns det ju bara gigantiska saker att välja på, cookies, kladdkaka, allt är så stor. Visst en liten hård kaka eller en biscotti kan vara gott, men INTE när man är sugen på nåt kladdigt!

Tänk om det istället fanns en massa små utsökta bakverk att välja mellan. Är man inte så gottesugen så tar man bara en och är man sugen på lite olika saker så slår man till på flera! Lite som smågodis (som är min stora favorit) fast i kakform! *hihi* Jag hoppas verkligen att denna trend kommer att slå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja de har vart rätt kallt ett tag nu. Igår snöade de med så nu är de ännu vitare ute. Första dagen gick hyffsat bra.



Småbakver vore något för mig som inte är något stort fan av gräddiga bakelser=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91