Mens shirt 4 me =)

Jag läste på en annan blogg att hon brukade köpa H&M:s herrskjortor i strl S. Vilken bra idé! Jag har ALLTD problem med att skjortor är för korta på armarna och herrskjortor är ju nästan alltid längre i armarna, dessutom så kan det va rätt snyggt med lite mer löst sittande skjortor än tokslimmade!

Tycker att en blå/vit randig skjorta är grymt fräscht till jeans! Synd bara att man inte trivs i jeans.. får jobba på det!

Annars funkar ju alltid vit eller nån färgad skjorta till ett par svarta kostymbyxor.. =)






Kommentarer
Postat av: Jii

sv: vadå vad menar du?

take care

Postat av: Jii

SV: njä de tror jag inte, man ser ju hennes ögon igenom de... kanske ovanligt i början men tror man vänjer sig - don't u think?

2009-01-27 @ 16:48:50
URL: http://sampaguita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91