Gym betraktelser

Jag gjorde en insikt på gymmet igår. Jag kom på att det är mycket roligare att träna om man ser sig själv i speglen *hehe* Jag hittade en perfekt plats i ett hörn med speglar åt två håll och perfekt ljus. Dessutom så är den här platsen omringad av massa ögongodis. Inte helt fel under drickpauserna.. ;o)

Fast det är klart om man har en riktigt "fuldag" så kanske man inte är så sugen på att stå och stirra på sig själv, men idag va en bra dag! *hihi*

På tal om "snyggdagar".. Undra om man egenligen rent teknisk verkligen är snyggare de dagarna man känner sig fin (om man bortser från utstrålning å allt det där..)? Egentligen så spelar det ju faktiskt inte någon som helst roll om man faktiskt är snyggare än vanligt eller ej.. Känner man sig vacker så mår man bra oavsett vad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91