Gårdagens outfit

* Svart skjorta- Lindex
* Ribbstickad grå kjol- H&M
* Svarta strumpisar-Åhlens
* Svarta moccastövlat- Tamaris
* Stor herrklocka. Kina



Älskar klockan som jag köpt i Kina! Det ska vara en Breitling, men är naturligtvis fejk. Om den inte hade varit det så hade den förmodligen kostat någon stans runt 40 000 kr. Jag köpte den för en hudralapp *hihi*

Om det är någon som är nyfiken så kan jag bara berätta att dejten igår faktiskt gick över förväntan. Den mesta av nervositeten är borta och en rätt mysig kille börjar visa sig.. :o)

Ikväll ska jag och Emelie gå och se "Australia", ska bli skoj! Men först ska julsakerna bort!





Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin klocka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91