Gårdagen outfit

Egentligen så tänkte jag använda någon av mina nyinköpta kjolar igår, men när jag tittade på termometern och den visade på -11 grader så ändrade jag mig kvick. Tur var nog det för jag stod och väntade på en buss i 20 minuter som aldrig kom! Om det är något som verkligen gör mig arg så är det att stå och frysa och vänta på bussar och spårvagar som är sena (eller inte kommer alls!). Det är inte många saker som pisses me off, men det här är definitivt en av dem!

Gårdagens klädsel:
* Grå kostymbyxor från Esprit
* Rutig tröja- H&M
* Nya skor med dragkedja fram köpta på Wedens rea för halva halva reapriset, 124 kr, slå det ni! *muhaha*
* Halsband från H&M ("Silverring" i kedja)

Då var det sista dagen på ledigheten då. Känns lite vemodigt. Vet inte riktigt varför men jag brukar alltid bli lite låg i början på ett nytt år. Tror det beror på att man har haft massor av planer hela december och sen helt plötsligt så är det helt tomt, oki inte helt tomt, men nästan.

För övrigt så är jag sjukt sugen på att ta en sista minuten till ett varmt land!!! Tanken på att bara slappa i solen med en bok i händerna känns väldigt lockande just nu!

Ska nog ta tag i att ta bort julsakerna idag. Efter Nyår så känns det fel på något vis att ha dem kvar, malplacerade lixom..

Nu ska jag göra lite nytta.. puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Anna

Ja imorgon börjar jobbet igen. Håller med dig ayy efter nyår är inte julsakerna roliga längre. Vill med ha varmt nu, i alla fall inte -17 haha...

Postat av: Linda

Anna: Usch, hade ni så kallt! Här va det nog som max -10, men det räcker det med! Hoppas att första dagen på jobbet gick att genomlida.. =)

2009-01-07 @ 15:31:13
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91