"Du är alltid så glad!"



Det var vad en kolega som sa till mig idag. Och det stämmer nog, jag är oftast glad.. förutom när jag läser en sorglig bok eller sett en drama film, då blir jag blödig som tusan! Måste erkänna att det känns väldigt kul att folk uppfattar mig som glad.. det gör mig ännu gladare! ;o)

När jag var på väg en från gymmet idag så var det några utländska killar som visslade efter mig och sa nåt i stil med "..vacker blonda flicka.." BLOND! Jag är väl inte blond längre? Jag trodde min nuvarande hårfärg räknades som brun?!
Kommentarer
Postat av: Tb

En gång blond - alltid blond, svenskt talesätt. Eller om det är ett utländskt eftersom i Sverige är alla blonda...

2009-01-08 @ 22:38:10
Postat av: Tb

En gång blond - alltid blond, svenskt ordspråk. Eller om det är ett utländskt för i Sverige är ju alla blonda...

2009-01-08 @ 22:43:46
Postat av: queenpeach

shit vad snygg hårfärgen till höger var! skulle väl säga ljusbrun om den kanske ;) kram från mig i bangkok!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91