Det är mycket mat nu..

.. men man skulle väl kunna säga att jag har kommit in i en liten laga-mat-period :o) Jag har ju konverterat till LCHF (som står för lite kolhydrater och mycket fett) vilket innebär att man får äta hur mycket goa feta saker man vill och jag har hittat en massa mumsiga recept som jag måste prova! *hihi*

Dagens kvällsmat: salladsmix, avokado, kokt ägg, räkor och kall bearnaisesås. *mums*


Jag har bestämt hur jag ska göra med köket nu! Jag ska köra med glasskiva på båda kortväggarna med vit bakgrund (eftersom kaklet inte räckte ni vet..) Tror faktiskt att det kan bli riktigt snyggt! Vad skulle man göra utan internet? Nu har jag lyckats googla fram vad för typ av glas som funkar och hur man får fast det, perfekt! Ska ta lite mått och beställa det hos glasmästaren imorgon.

Den senaste timmen så har jag ägnat åt att knacka bort kaklet på ena kortsidan, försöka pila bort fästmassan och därefter så smetade jag på spackel över hela altet. Hoppas nu bara att det blir tillräckligt slätt så jag får fast glasskivan snyggt!

Min favorit Elias kommer ner till Gbg i veckan, ska bli kul att ses igen! Jag är lite sugen på middag på
Rumpan Bar, bra och stabilt käk! :o)

Nu ska jag ringa Angelika som kom hem från Australin igår!

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Natalie

God maten såg ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91