Dagens outfit + svammel



Hej vänner! Idag har det varit fullt ös hela dan! Först på jobbet där det va möte i stort sett från klockan åtta till klockan fem, lite lätt tröttsamt! Efter jobbet blev det lite shopping, bla
torr-schampo från Lee Stafford, brukar använda det även om jag inte behöver för det luktar underbart hela dan! Sen köpte jag även ett par fina kristall örhängen. Jag slarvade bort mina gamla för ett tag sen och jag har verkligen saknat ett par enkla örhängen med lite lagom bling bling =)

Vid sex dök Elias upp å vi käkade. Blev en väldigt god kycklingsallad på Frank´s Coffee. Sen blev vi trötta så vi åkte hem till mig och slappade framför tven. Vi kollade på Lyxfällan.. Herrugud! Jag förstår inte hur man tänker när man spenderar ca 20 000 kr mer i månaden än man får in! Idioti!

Dagens klädsel:
* Klänning- Lindex (99 kr på rean=)
* Glansiga leggings- Cubus
* Over-knee moccastövlar- Bianco
* Stor herrklocka- Kina

Nu ska jag hoppa till sängs.. Imorgon är det fredag! SKÖNT!

Ps. Idag är jag nöjd med håret! Inte för lockigt inte för rakt! Det är attan att det ska var så svårt att få det lagom första gången man lockar det efter att man duschat, blir nästan alltid för lockigt! Tycker oftast att det är snyggare efter nån dag (förusatt att det inte regnat då!)
Kommentarer
Postat av: Anna

Var med och tävla i min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91