Dagens outfit

* Mörkblå lång tröja- H&M (nej, den är inte lika flammig i verkligheten)
* Svarta glansiga leggings- Cubus
* Svarta mocca stövlar- Bianco
* Svart lååångt nitskärp- Köpt i Kina


Nu vill jag ha vår! Är trött på regnt och blåst! Ibland när solen tittar fram så känns det verkligen som att våren är här. Tyvärr så är det ju ett antal månader kvar tills verkligheten stämmer med känslan. *längtar*


Tror jag lägger ner det senaste dejt projektet. Ja vet, ja va rätt positiv för nån dag sen, men när jag snackade med honom igår lät han sådär nervig igen. Jag går inte igång på blyga och nervösa killar! Även om det går över så tvilar jag på att det där med nervositeten enbart gäller i min närvaro. Jag vill ha en kille som kan ta för sig.. om han inte kan det finns det nog en risk att jag skulle "walk all over him" och det är ju inte bra för någon!


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Kelly

Åh, glömde bort din bloggadress, är glad att du kommenterade...nu har man mycket läsning att ta igen! Kram på dig Linda!

Postat av: Linda

Kelly: Hallå gumman! Bara så du vet så har jag följt din blogg hela tiden.. =) Märker att du liksom jag verkat ha lite ups and downs när det kommer till hur driven man är av att blogga..hihi! Skönt att nån är normal och inte bara lever genom sin blogg! =)

2009-01-13 @ 13:24:44
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Najs outfit!

2009-01-13 @ 19:45:41
Postat av: Jessica

Tröjan var sjukt snygg du!

2009-01-14 @ 08:57:37
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stilren och fin outfit :)

2009-01-14 @ 21:55:27
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91