Ändrade planer!



När jag vaknade så hade jag två missade samtal hemmifrån, ett klockan elva på kvällen och två på morgonen. Gissa om jag blev orolig, mina föräldrar ringer aldrig vid sånna tider. Nu var det inte så illa, pappa hade åkt på maginfluensa (självklart inte alls kul, men det brukar ju inte dirket vara dödshotande..) Med andra ord så det blir ingen renovering av köket i =( MEN istället åker jag till Åsa i Trollhättan, ska bli så mysigt! Känns som att det va länge sen vi tillbringade lite quality-time tillsammans! Packade ner allt i morse så förmodligen så har jag glömt hälften, men skit samma, det viktigaste är iaf med, dvs myskläderna! *hihi*

Kommentarer
Postat av: Peter

Hmm, vart bor du nånstans tro? Blev nyfiken då jag läste Trollhättan i detta inlägget :-) Jag är ju från Vänersborg och är halv trollhättebo :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91