Nytt till köket!



Förra helgen hittade jag den här lime-gröna blendern från OBH Nordica på Duka till halva priset. Jag har tänkt att jag ska köpa en blender länge (för att kunna göra Frozen Margaritas!), men aldrig slått till, så när jag hittade den här, som dessutom passar fint i färgen i mitt kök så var jag tvungen att göra det!

Knivarna är köpta på Chili och magnetlistenIkea. Listen är uppsatt med dubbelhäftande tejp. Jag älskar
dubbelhäftande tejp, den är otroligt stark och man slipper borra och krångla!
Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Då är vi två som älskar tejpen! Fast jag har råkat överbelasta den ett par gånger:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91