Test outfit- Love is a battlefield

Köpte att par tighta kostymbyxor på H&M för några dar sen och kände för att kolla lite vad de passade till. Måste säga att de är riktigt sköna! Fanns i en massa färger och kostade ynka 198 kr. =)

Linnet som jag har på mig köpte jag i Australien- Love is a battlefield. Hade nog varit snyggare om man inte varit så fruktansvärt blek! =(

Sitter och laddar upp kort för framkallning. Var ett år sen sist så det är ett gäng, närmare bestämt 568 stycken! Satt och kollade igenom bilderna från jorden runt resan och fick lixom tillbaka lite av den där känslan som man hade då man var mitt uppe i det. Samtidigt så kände jag lite ångest på något konstigt sätt, förmodligen för att jag längtar tillbaka och jag vet att det kommer att dröja ett bra tag tills jag får uppleva något liknande igen. MEN jag ska ju iaf till Mexico i sommar! =)

Nu ska jag ge mig ut och gå en sväng.. Hoppas på att solen ska titta fram lite! Är skumt väder idag, ena stunden snöar det lite och i nästa så tittar blå himmel fram.

Hoppas ni får en skön söndag!

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Anna

Det var fint! :) Svart och gult är snyggt.

Postat av: Anonym

jätte snyggt.

verkligen :)

2009-02-08 @ 14:02:59
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

Svar: Kul att du gillade dem! Tycker de är hur snygga som helst, trist att man inte kan använda sådana skor än bara :p

2009-02-08 @ 15:36:31
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91