Tapas, Ost och Vilda gester!



... på tok för snabbt! Middagen på Mingus med tjejerna i lördags var verkligen lyckad, maten var supergod och väl tilltagen, jag blev verkligen proppmätt! Jag måste verkligen säga att tapasen på
Mingus var mycket bättre än vad jag ätit på någon restaurnag i Gbg. Och det ni, det är inte dåligt det för jag har klarat av några ställen under mitt år i Götet =)

Efter middagen drog vi hem till Emma och kollade på Melodifestivaen och spelade "Med vilda gester" Ett sjukt kul spel, där man verkligen får skratta! Speciellt åt Emily som är grymt rolig när hon gestikulerar!

Idag har jag och Angelika varit å handlat på Falbygdens Ost. De har en outlet där man kan hitta fin fina ostar till fin fina priser =) Jag fick med mig fyra stycken (jag hade lätt kunnat köpa fler, men någon (läs: jag) måste ju äta upp dem oxå innan de blir dåliga) Det blev en Brie ost, Manchego (en hård får ost), Chevré ost (get ost) samt en annan hårdost som jag inte ätit innan. Manchego och Chavré är verkligen mina favoriter!

Egentligen så tänkte jag inte åka tillbaka till Gbg förän imorgon, men jag hade et möte halv nio som jag måste gå på och att ta tåget klockan fem och att gå upp klockan fyar kändes inte som något alternativ. Så nu sitter jag här i min lilla lya men en sats semlebullar i ugnen. Råkade lova att ha med mig semlor till jobbet på tisdag och på något märkligt sätt så har jag tydligen lovat två per man, så nu sitter man här med deg i håret.. typ.. *hehe*

Klockan nio har jag en dejt med Beck! Det är lustigt vad man kan ändra smak.. när jag var tillsammans med mitt ex så fick han tvinga mig att titta på Beck med honom och nu gör jag det högst frivilligt!

Hoppas att ni får en mysig kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91