Osocial.. varning för svammel!

De senaste veckorna så har jag åkt hem nästan direkt efter jobbet, dvs jag har inte träffat nån istan eller hittat på något speciellt.. Det låter kanske skittråkigt, men jag har känt mig helt tillfredställd med detta. Att bara komma hem, byta om till myskläder, laga lite mat, surfa runt på nätet, ringa lite telefonsamtal och ligga i soffan och titta på tv. Jag har lixom inte haft nån större lust eller ork för att varken träna eller träffa folk.. Nu låter det kanske som jag är helt deprimerad, men så är det inte alls.. Känner mig faktiskt rätt lycklig! *hehe* Nåja, nu kanske jag överdriver lite för jag har ju faktiskt haft nattgäster sen förra onsdagen.. Men va tusan, vad jag nog vill komma fram till (är inte helt säker på detta själv.. =) är nog att jag inte känner något behov av att alltid hitta på en massa saker på vardagarna utan att jag trivs rätt bra med mitt eget sällskap..Kommer jag att förbli en hopplös singel eller vad!? *asg*

På tal om något heeeelt annat! Jag är sugen på att baka.. inte så mycket på själva ätandet utan just på att baka! Problemet är ju bara att om jag bakar så finns det ingen hemma att bjuda så jag måste äta upp det själv.. Hmm.. man kanske skulle erbjuda sina bakkunskaper över internet för en ringa summa.. Kanske inte alls är en så dum idé vid närmare eftertanke.. ;o)





Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Ja de va de verkligen också =)

Postat av: Lina

Ja visst är det härligt att inte göra nåt speciellt, att bara vara för sig själv. Det är riktigt skönt inte ett dugg Du får lägga upp en "bakannons" på bloggen, haha.

2009-02-17 @ 13:07:01
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ställer gärna upp och äter om du bara bakar så ;)

2009-02-17 @ 14:06:44
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Tack ! De är riktigt sköna också, hihi.





mvh

2009-02-17 @ 15:07:30
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: Lina

Det tycker jag med. Man kan ju ha det till så mkt också =)

2009-02-17 @ 15:14:08
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/
Postat av: Tösens M a m m a

Den tårtan såg god ut=)

2009-02-18 @ 09:00:39
URL: http://bomullstussen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91