Man växer hela tiden..

Idag stäldes jag inför en uppgift på jobbet som visade sig bli ganska krånglig. Vad det var är mindre vektigt, men det innefattande en massa research, samtal till olika personer och instutitioner och att springa runt och leta efter människor och saker. Mitt uppe i allt så kändes det ganska jobbigt. Men så här i efterhand så är jag väldigt nöjd över att jag lyckades genomföra det och inte gav upp. För varje utmaning som man ställs inför så växer man lite och blir en starkare människa. Så sluta aldrig att utmana dig själv! Det är prövningarna som gör att du växer, även om det kan kännas jobbigt ibland så försök att bita ihop och tänk på vad skönt det kommer kännas när det är klart och att du tar ytterligare ett steg i riktning mot att bli en starkare och självsäkrare människa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91