Lördags shopping!



Hittade tröjanLindex som jag letade efter, känns som att den kommer att bli riktigt snygg till jeans! =) Sen köpte jag en kofta på (tro det eller ej) Rut mfl, den är marinblå med vita kanter och silverknappar. På Apoteket inhandlades Ipren och munvatten. Fick tipset om munvattnet på bilden ovan innehåller extra mycket flour, enligt personalen så var den tills aldeles nyligen receptbelagd. På bokrean köpte jag en deckare av Camilla Läckberg, Olycksfåglar. Camillas böcker rukar alltid vara spännade och känns som ett säkert kort! Sen köpte jag en kokbok "Snabb Sund Mat" som är framtagen i sammarbete med Svenska kocklandslaget, har babblat om den nedan så jag skippat att upprepa det igen =) Sist men inte minst så köpte jag bokstödÅhelns! De ser inte mycket ut för världen, men jag ville ha enklast möjliga!
Kommentarer
Postat av: ELin

Vad snygg den randiga tröjan var!

var den allt för dyr?

Postat av: evelina

visst var den sjukt snygg?:O

dock 300, men med ett presentkort gick det ann

2009-03-01 @ 12:25:44
URL: http://eveef.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

Svar: Samma här! Jag vet inte riktigt, jag har inte sett någon i alla fall. Men du kan ju alltid kika in och kolla! :)

2009-03-01 @ 17:00:53
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åh nu vill jag också shoppa! mina shopping nerver kommer igång :)

2009-03-01 @ 22:36:34
URL: http://oliviacuty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91