Har ni kysst en polis?



Det var en av frågorna i ett sånt där test på en blogg... Det fick mig osökt att tänka på Lounges i fredags.. Som vissa av er kanske kommer ihåg så skrev att utbudet inte var någon höjdare och att alla kändes väldigt unga. Nåja, jag kanske inte i min frustration formulerade det riktigt så fint utan mer "Vart är allt normalt folk?" Hur som helst.. När vi står där och hänger så marscherar ett gäng poliser in, varav en var RIKTIGT het (och lång) han hade jag gärna kysst! *asg* Men hur i helskotta raggar man på en polis i tjänst? Stod och klurade lite på det ett tag, men kom inte på något bra sätt som inte skulle få mig att framstå som desperat och framfusig så jag nöjde mig med att spana..

Ps. Kommer ni ihåg Mahoney i Polisskolan filmerna? Jag tyckte att han var sjukt söt när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91