Dagens outfit + svammel


Imorgon är det fredagen den 13 och då ska jag och Angelika ge ss ut och svänga de lurviga! =) Och i mitt fall så är de verkligen lurviga *hehe* Vem orkar raka benen när man aldrig visar dem för nån? Om det är nån kille som läser det här så vill jag bara tillägga att jag brukar faktiskt raka benen när jag är i ett förhållande... iaf i början *hehe* Men kom igen, det dröjer faktiskt inte speciellt länge innan ni är stubbiga både här och där ni heller ;o) Finns väl nån form av charm i det oxå.. tror det kallas trygghet =)

Tänk vad coolt det hade varit om man träffade "the one" imorn.. snacka om att trotsa odsen! =)

Dagens klädsel:
* Cashmere kofta- Lindex
* Svart klänning- Indiska
* Glansiga leggings- Cubus
* Svart lack skärp- Rut mfl
* Over knee stövlar- Bianco
* Väska- Mullberry

Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan med ett stort glas Chai te! Är det bara jag eller smakar inte te godare om man dricker det ur glas än ur en mugg? Känns som jag skrivit det förut.. deja vu? Hur som helst så kan jag tipsa om att om glaset blir för varmt för att hålla i så kan man knyta en servett runt, ELLER tillverka små fodral av filt. Det senare ska jag snart ta tag i! =) 

Hoppas ni har en mysig kväll!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt :) Ha en trevlig kväll !

Postat av: Tobbe

mycke snyggt

2009-02-13 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91