Dagens outfit & Nytt läppstift


Jag fick för mig att jag behövde ett nytt läppstift. Va sugen på ett lite lätt rosa med lite shimmer i. Jisses va svårt det var att väja i affären! Till slut blev det nummer 717 från Loréal och det var verkligen precis den nyansen som jag letade efter. Jag tycker det är så himla svårt att veta hur det blir på läpparna när man bara testar lite på handen.

Dagens klädsel blev:
* Vit poloklänning- GT
* Svarta glansiga leggings- Cubus
* Svarta moccastövlar- Bianco
* Svart nitskärp- Kina

Nu ska jag ta tag i mig själv och fixa naglarna. Det ljusa
nagellacket jag köpte sist satt verkligen som berget. Det har knappt slitits alls, bara växt ut. =)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt!!! Gillar läppstiftet! Själv använder jag aldrig läppstift, bara läppglans =)

Postat av: Anonym

åhh tack så mkt (A)

2009-02-05 @ 15:59:03
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Supersnygg outfit!!!

2009-02-05 @ 18:05:13
Postat av: zizza

tack=)

2009-02-05 @ 18:52:38
URL: http://zizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91