Dagens outfit + lite svammel


Jisses! Tänk att det redan är den siste februari. Helt galet, vart tog månaden vägen egentligen!? Skönt är det i alla fall att våren närmar sig! Idag är det jättefint väder i Göteborg så jag tänkte gå in till stan, i snabb takt så tar det ca 35 minuter till Linnéstaden och en timma om till Nordstan. Nu låter som att jag bor ute i tjottahejti, men så långt är det faktiskt inte, med spårvagn så tar det en kvart att ta sig in till stan. (och till Emily vill jag bara säga: Jag vet att du tycker att det är jääääätte låååångt! Gnällspik! ;-)

Istan så tänkte jag kolla in bokrean lite för att se om jag hittar några bra deckare och kok/bak-böcker. Sen tänkte jag se om jag hittar några snygga bokstöd. Jag tycker det är fint att ha kokböcker i köket så jag tänkte ställa upp ett gäng på byrån:
i köket. Måste även spana in den här: tröjan på Lindex, den verkar vara slut i många affärer, men på Lindex uppe på Avenys brukar alltid utbudet alltid vara lite bättre :-)

Magontet är som bortblåst, men istället så har jag fått huvudvärk *haha* Nästan komiskt! MEN, det kan iaf bota lätt med en Ipren så jag klagar inte!

Jag har redan varit jätteduktig idag (klappar mig själv på axeln :-) Jag vaknade av mig själv kvart i nio (minns inte när det hände senast!), sen dammsög jag och våttorkade alla plana ytor.. oki kanske inte alla, men nästan! Va gräsligt dammigt, nästan så att jag skäms lite (men bara nästan). Jag skyller på att renoveringen av köket är boven i dramat och att dammet inte lagt sig förrän nu och att jag därför varit tvungen att vänta med att damma.. *hihi* Nu ska jag sluta svammla, göra mig lite snygg och bege mig in till stan!

Kommentarer
Postat av: Lifely.blogg.se

Mysigt med bokrean... kika in Martina Cole och Face less om du inte har något emot engelska böcker. Den är otroligt bra! =)



Titta gärna in på min blogg där jag skriver om alltifrån mitt jobb som nyhetsankare till hur man lyckas hålla ihop ett distansförhållande med en av sveriges bästa freestyle moto corss proffs!



Fin sida förresten!



/Camille



Lifely.blogg.se

Postat av: Johanna

Snygga bilder!! Fixar du ramen i photoshop? Hur gör du skuggan runt ramen?

Kram

2009-02-28 @ 11:20:08
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Angelicas Closet

Jag älskar ditt halsband och ditt hår är ju underbart!

2009-02-28 @ 11:39:21
URL: http://www.angelicascloset.se
Postat av: A M A N D A

Jättefint hår du har!

2009-02-28 @ 12:43:00
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Sv. Nej det satt inte fel hehe :)



Vilket hår du har! super snyggt :)

2009-03-02 @ 15:47:46
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91