Hittade min julklänning till slut! =)


Röd är en väldigt fin färg och det är även en färg som min garderob innehåller aldeles för lite av. Med detta i åtanke och att det snart är jul så fick jag för mig att jag ville ha en röd klänning. Inte trodde jag att det skulle bli så svårt att hitta, men chi fick jag! Tillslut hittade jag en på H&M på Frölunda Torg fast i fel storlek. Dagen efter begav jag mig in till stan för att scanna av H&M affärerna där. I fjärde och sista butiken i city så såg jag att det hängde en stackars klänning kvar. Det var sann lycka när jag såg att den var i small! Tänk vad glad man kan bli av en klänning, fånigt egentligen! Men skam den som ger sig! =)
Kommentarer
Postat av: Rebecca

fin :)

Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 14:50:42
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Anna

SV. Här har de fortsatt att snöa idag. Vad skoj att du hittade en klänning och den var jättefin. De var värt allt letande då=)

2009-12-15 @ 18:36:06
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Denise

Vad fin! Skulle vilja se passformen.

2009-12-20 @ 20:37:08
URL: http://dimish.swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91