Vitt vin och leggings

Pappa du kan sluta läsa nu för här kommer ett inlägg som delvis handlar om alkohol.. ;o)


När jag var hos Åsa i fredags så bjöd hon på det här vinet "Foot of Africa". Egentligen så är jag inte så mycket för vita viner, tycker att de kan upplevas lite sträva, men det här va riktigt gott! Fylligt och ganska sött!

Jag hittade även ett par leggings med glanskiga revärer på Åhelns. Tänk vad fina de hade vart till en längre tröja och ett par boots! ;o)

Visste ni föresten att leggings heter pantalonger på gammalt språk och strumpbyxor kallas kalasbyxor? Sug på den ni! *hihi*

Kommentarer
Postat av: sanna

Hiss eller diss? Rösta i mitt senaste inlägg :D

Postat av: Empa

foot of africa is the shit;)

2009-08-27 @ 12:04:28
Postat av: Emily

Godaste vinet någonsin! :)

2009-08-27 @ 12:16:18
Postat av: Daniel

Snygga kalasbyxor!

2009-08-27 @ 12:38:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda

Emily & Empa; Ja det var verkligen supergott! Vem var det som intruducerade det i vänskapskretsen tro? =)



Daniel; tack!

2009-08-27 @ 14:12:00
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skulle jag bli avundssjuk menar Du. I lördags drack vi en flaska rödvin. Torres Corona 2002.

Mycket bra. Fylligt, lite runt men samtidigt fruktigt. Prova det någon gång till grillat.



Kram kram

2009-08-28 @ 08:08:44
Postat av: Linda

Pappa, var väl inte riktigt så jag menade ler tror jag provat ett liknande rött vin "Sangres de Toro", mycket gott!

2009-08-28 @ 10:04:35
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Linda

Pappa, var väl inte riktigt så jag menade ler tror jag provat ett liknande rött vin "Sangres de Toro", mycket gott!

2009-08-28 @ 10:05:13
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91