Segla segla segla... =)

Då har jag äntligen fått tummen ur och anmält mig till en kustskeppar-kurs! -har tänkt att jag ska gå en sån länge, men det har lixom inte blivit av. Det ska bli intressant att se hur mycket man kan efter 25 års seglande. Dessutom så krävs det oftast ett intyg på att man genomgått kurserna för att man ska få hyra båt och det vill man ju kunna göra! Vi har redan bestämt att vi ska göra om denna sommarens äventyr och hyra en segelbåt nästa år igen, fast ännu större! Jag ser redan fram emot det! Någon dag hade det även varit kul att segla nere i Medelhavet, kanske i Krotaien..






När vi ändå är inne på segling så är jag väldigt sugen på en seglarjacka av vinterstuk från Henry Lloyd! Tyvärr så går de loss på över fyra tusen, vilket känns som väldans mycket pengar för en jacka så jag ska nog hålla ögonen öppna på Blocket och Tradera efter en!








Kommentarer
Postat av: sophie

Jackan var riktigt fin :)

Postat av: Pappa

25 år var väl att ta till, men Du kom nog till i en segelbåt.

2009-08-19 @ 13:39:02
Postat av: Linda

Pappa, Hahaha.. det var mer än vad jag ville veta! Jag klurade på om jag skulle skriva typ 15 år, men vi/ni hade ju båt till jag var ca 25 så jag körde på det.. =) Seglade ju i alla fal i sommras.. och det är mer än vad man kan säga att ni gjorde.. ;o) KRAM

2009-08-19 @ 13:58:09
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91