Helgen som gick i bilder!

I fredags mötte jag upp Emily på stationen vid fem och vi strosade runt och shoppade tills Åsa och Sabina slöt upp på Berså vid sju-tiden. Vi hade så himla mysigt! Vi åt god mat (jag fick lite Mexico längtan och käkade väldigt goda quesadillas), sen drack vi drinkar, frozen frozen daiquiri är underskattat! Personalen var oxå himla trevlig och bjöd oss på gratis drinkar! Sånt uppskattas! =) Vid halv-tolv tiden gav vi oss och rullade hemåt...


Sabina och Emily


Jag och Åsa


Fyra glada töser!


Inte helt olyckliga! *hehe*




SKÅÅÅÅÅÅL!


På lördag morgon käkade vi frukost på Ethels i Linné, så mysigt! Man fick ett kakafat med en massa godsaker, ägg & bacon, juice, varm choklad och dessert! Vi var alla väldigtnöjda OCH mätta när vi gick där ifrån!


Massa mat! =)


På lördag kväll var jag, Emily och Sabina hemma hos mig och fördrinkade lite.. Jag gjorde Frozen Maragitas som blev aningen för starka.. Emily totalvägrade sin..haha.. klenis! ;o)


Ser hon inte lite ogillande ut? *hihi*


Jag hade även gjort Sangria, men inte heller detta gick hem hos damen...


Tredje gången gilt! *asg* en Pink Panther gick iaf ner utan protest!


Glada! =)


Cuba! (rom and coke) Väldigt gott! =) Sabina hade med sig en mörkare rom än Barcardi som hette Captain Morgan, denna ska jag köpa nästa gång, väldigt god!


En väldigt lyckad helg! Tack töser!
Kommentarer
Postat av: Fia

Ser ut som en riktigt rolig helg , drinkarna ser helt underbart goda ut!

Postat av: åsa - hello sugar!

det låter som du hade en riktigt rolig helg med girlsen, och mycket goda drinkar! :) margarita är min favorit!!

2009-08-17 @ 17:57:53
URL: http://hellosugar.se
Postat av: Emily

Tack själv för en riktigt rolig helg! Är glad att jag kom och längtar redan till din nästa fest!

Massa kramar!

2009-08-17 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91