Gårdagens outfit + happenings


Mossgrön tunka från H&M, svart kofta och glansiga leggings från Lindex, gladiatorsandlaer från DinSko, halsband från Indiska, silverring köpt i Mexico (Acapulco)

Igår följde jag med Jossan heme fter jobbet för att kolla på korten från henns bröllop! Riktigt fina bilder och det såg verkligen ut som att de haft en riktigt riktigt rolig dag! Så vill jag oxå att min bröllopsdag ska bli någon gång fram över!

Jossan slängde ihop en jättegod kvällsmat som jag vill tipsa om. Den bestod av en stor fullkornstortilla, creme cheese, tapenad (?), isbergssallad, fetaost, salami, avokado och gurka. Väldigt gott!

Sen måste jag klaga lite oxå *hehe* På grund av spårarbete så var man tvungen att ta buss den sista biten hem. Varför anställer Västtrafik busschaufförer som inte kan någon svenska och som inte vet vad busshållsplatserna heter som han ska stanna på?!?!?! Är detta inte en service som borde ingå i biljettpriset?! Jag kan förså om man är ny på rutten, men då kan man väl iaf ha någon form av fusklapp till hjälp så man kan berätta för sina passagerare vart man går! Jag vet inte hur många personer som frågade om han stannade på den och den gatan utan att få något svar. Tack och lov för hjälpsamma medpassagerare som ryckte in! Till och med jag var på ett hjälpsamt humör och räddade en förvirrad kines från att hamna i tjotahejti! =)
Kommentarer
Postat av: Sofia Pitkänen

Fin outfit :)

Postat av: maddie

Jätte fint halsband! :)

2009-08-20 @ 11:10:12
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91