Det lider mot jul...

.. fast det är en hel del lidande kvar innan vi är där! =) Eller ja.. lidande och lidande.. hösten är full av roliga grejer så den kommer nog att förflyta rätt smärtfritt! =)

Hur som helst.. Jag är riktigt sugen på att åka på julmarknad i Lübeck! Jag var där en gång på sommaren och det var verkligen en jättemysig stad, känns som att den skulle passa perfekt för just julmarknad! Hittade en massa bussresor dit (
här). Resa inkl två nätter på hotell med frukost för 1890 sek är ju nästan gratis! =)

Behöver jag nämna att jag är något av ett jul-freak!! :-D
Kommentarer
Postat av: sanna

Hiss eller diss? rösta i mitt senaste inlägg om du vill:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91