Bilder från de sista två veckorna i Mexico!


Jag, Nenis och Åsa vid pyramiderna utanför Mexico City.


Pytteliten var pyramiden.. =)


Imponerande!


Lördag kväll efter att Åsa kommit på cluben El Clasico i Mexico City


Anna, Ty, Pato, Åsa och Pepe på El Clasico


I kärnan av Mexico City fanns en massa vackra historiska byggnader! Här ett kostmuseum.


Canyon- omradet Chiapaz lite utan för Tuxtla. Högsta bergväggen mätte 1 km, massive!


Vi såg krokodiler, apor och en massa konstiga fåglar.


Vattenfall i Mizoul- Ha utanför Palenque


Agua Azul utanför Palenque som man kunde bada i. Massor av små vattenfall och turkost vatten.. sååå vackert!


Agua Azul


Playa del Carmen nedanför Cancun. Otroligt mycket bättre och mysigare än Cancun. Ett ställe som jag definitivt tänker komma tillbaka till.


Beachcluben som vi hängde på. Underbart sköna sängar hade de som man kunde slumra gott i!


Väldigt skönt och avslappnande...


Den långa mysiga gågatan i Playa del Carmen


God fajitas och cuba på en restaurang på kvällen..


På snorklingstur utanför ön Cozumel


Mera middag.. denna gång burritos! *mumma*


Vi tog bussen ner till Tulum som ligger en timmes färd nedåt från Playa del Carmen. Här besökte vi en Maya-by som låg väldigt fint precis intill det turkosa havet.


Sagolikt vackert!


Njuter av utsikten..


Supergod sushi med mango, avokado och chilisås.. varför finns inte sån här sushi i Sverige för?!?!?!


Torsdag kväll efter vi lämnat Åsa på flygplatsen och efter en hel dags shopping mitt i city. Stället hette Big Blue och där fanns sånna här...


Jägermeister och Boost (energi dryck typ..), väldigt gott och lättdrucket!


Pepe, Nenis, jag och Andrés


Barbequehos Andrés på fredag kväll...


Flum-Ty och jag samma kväll


Nenis och jag.. samma kväll..


Lördag kväll hemma hos Alfie.. Ty "dansar" med kissen.. väldigt roligt! *hehe*


På en väldigt fin födelsedagsfest på lördag kväll.. Vid tre-snåret på natten drog vi till El Clasico där vi var kvar till klockan sex, varefter vi drog direkt hem för att hämta väskorna och sen till flygplatsen..


Last picture from Mexico.. *snyfft* Jag och Alfie.. jag måste ha varit väldigt glad..haha!

Sammanfattning: Mexico var underbart! Fantastisk natur och sköna människor! Att festa har aldrig varit så kul som där! Jag vill definitivt åka tillbaka! De första dagarna hemma var rätt tunga.. efter att ha flängt runt och umgåtts med männsikor dygnet runt i 3½ vecka så kändes det plötsligt väldigt tomt! Men nu känns det lite bättre och jag försöker fokusera på allt kul som kommer att hända framöver!

Jag rekomenderar verkligen alla att åka till Mexico! Allt ont man hört om landet märkte man inget av, bortsett från endel korrupta poliser som stopade en när man åkte vill och ville ha pengar. Sen tror jag att eftersom vi umgicks med mexare så fick vi se godbitarna och detta gjorde säkert att resan blev så mycket bättre! Men från Palenque och till Tulum på östkusten så var vi själva och ändå så gick allt som en smort. Det var aldrig några problem att hitta bussar eller hotell, sen att Helene kunde endel spanska underlättade så kart en hel del! =)
Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

fina bilder :)

Postat av: simone

Sv: Hallå snygging! Du måste ha haft n underbar semester du, harregud.. vilka vackra foton! :).. Mjo, om du vill ha lite stelade lockar så är det Alterna life curls, mjukare lockar är det Paul Mitchell Round trip :) Dem får jag fram lockarna med :) Börjar du arbetet idag ?

2009-08-10 @ 13:20:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: GLAM KILLS

Men gud vad fint, kul att du fick uppleva det där.

2009-08-10 @ 20:31:02
URL: http://glamkills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91