Är jag inte blind längre?

När jag går på stan så ser jag ingen... och då menar jag verkligen ingen! Jag kan passera en vän på en meters avstånd utan att märka något.. vilket kan bli aningen pinsamt ibland!

Jag tror inte att det beror på att jag går i min egen värld och grubblar utan jag tittat helt enkelt inte på folks ansikten.. Om det nu inte är så att jag spanar efter nån speciell eller bara efter något fint att vila ögonen på.. och det händer ju ibland.. *hehe*

MEN jag kanske tror det eller ej har börjat se.. När jag var i Sthlm på centralen så såg jag Mi Ridell (iof så satt hon precis bredvid mig, men ändå..hehe) Och idag så spottade jag Kitty Jutbring med nån annan dockusåpa kändis spatsera förbi.. himla söt var tösen iaf! Har alltid gillat Kitty, hon är en färgstark person som går sin egen väg, tar ingen skit och säger vad hon tycker, fler sånna människor tack! =)

Nu är inte jag så himla fascinerad av kändisar precis, men jag är lite stolt och förvånad över mig själv att jag över huvud taget såg dem! *haha*
Kommentarer
Postat av: Karin A

Hej Linda, Välkommen hem till Sverige. Hör av dig om du har tid att träffas snart, jag är mellan två jobb så jag har tid :)

2009-08-10 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91