Två dagars klädsel..


Måndagens: Svarta kostymbyxor från Esprit, vit tröja från H&M, skärp köpt i Kina, skor från Vagabond, stor herrklocka och sötvattenspärla även dessa köpta i Kina.
Dagens: Jeans från Cubus, persikofärgade topp från GT, kofta från Vila, vita pumps från Vagabond, sötvattenspärla runt halsen.. igen! =)


Äntligen mittvecka! Usch va segt denna veckan har gått, eller ja, tiden på jobbet har gått fort, men jag har känt mig väldigt seg efter och inte riktigt orkat ta mig för något. Där av den dåliga uppdateringen. Jag var iaf på stan igår och shoppade födelsedagspresenter åt mina föräldrar som har och kommer att fylla år. Tror nog att jag lyckades ganska bra, men man vet ju aldrig.. ;o) På fredag åker jag hem till Falköping. Först vankas det inflyttningsmiddag hos Empa, ska bli riktigt skoj! Sen hoppas jag på bra väder i helgen så att man kan vara ute i naturen så mycket som möjligt, har saknat det på sistonne! Jag är trött på att ta promenader på asfalterade gator, jag vill ha mossa och vitsippor! =)

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa "I cirkeln mitt" av Dan Brown. Hoppas ni har en mysig kväll! Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Har massa mossa å vitsippor i min trädgård;) Ser fram emot att inviga vårt matrum som förhoppningsvis blir typ klart imorrn! Ses på fredag!

2009-04-22 @ 21:59:37
Postat av: Linda

Hej tös! Antar att det är Empa! =) Ska bli riktigt skoj att se hur det blivit efter all renovering! Kram

Postat av: Empa

Kom inte de me?!? Å ja som tyckte ja va så duktig å fyllde i "rätt" namn den här gången!

2009-04-23 @ 18:12:06
Postat av: Linda

Hihi.. man kan inte lyckas jämt.. ;o)

2009-04-23 @ 19:37:50
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91