Shoppat i Tunisien


Tunisien är känt för sitt lergods så självklart så var jag tvungen att köpa med lite hem! Det fanns verkligen huuur mycket som helst att väja mellan så det var inte lätt, men tillslut så bestämde jag mig för ett mönster med fiskar (symobliserar fiskelycka) Det blev fyra frukostskålar och ett stort fat. Jag skulle gärna köpt mer, men max vikten på planet är ju bara ynka 20 kilo och det lämnar inte så mycket utrymme för shopping.

Jag insåg bestört att jag hade glömt att ta med laddaren till min mp3-spelare. Men gissa vad jag hittade i en smutsig låda i basaren i Medinan, en laddare med mini-usb anslutning! Resan var räddad! *haha*

Köpte även en turkos sjal, en kylskåpsmagnet (köper alltid en i varje land jag besöker), ett stort halsband (väldigt trendigt i sommar *hehe*) och sist men inte minst två stora fina kuddfodral! Totalt så kostade allt ca 300 kr så billig shopping kan man verkligen säga att det var i Tunisien! Just det ja, köpte ett par fina flippflopps i skinn oxå, visar dem en annan gång..
Kommentarer
Postat av: Fia

Fina saker

Postat av: Anonym

Åh så fina skålar. Dom andas utomlandet =O)

2009-04-20 @ 17:25:45
Postat av: sara

Åh så fina skålar. Dom andas utomlandet =O)

2009-04-20 @ 17:26:03
URL: http://fannymaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91