Nytt torrschampo mm..


Hittade ett torrschampo från Proffs på H&M. Ska bli intressant att testa! Tidigare så har jag använt ett från
Le Stafford som har varit kanon och luktat gott, men jag tycker att det är sjukt odrygt, räcker till typ fyra gånger och då anväder jag inte ens mycket! Le Stafford kostar runt 80 kr och detta ynka 29 så jag hoppas på att det håller måttet så man kan satsa på det i framtiden istället =)

Nu när vi snart ska till Tunisien så tänkte jag fräscha till mig efter vintern. Gissa om mina ben var mysigt lurviga?! *hehe* Testade iaf det här varmvaxet från Veet idag på benen och funkade kanon! Gjorde knappt ens ont! Och eftersom det var så pass smärtfritt så tänkte jag att jag skulle prova vaxa bikinilinjen oxå.. fy satan vilken tortyr det va! Gav upp efter en remsa och tog till hyveln istället! *asg*

Har även i dagarna köpt en löst sittade tischa från GT. Älskar färgen! Har kommit på att den klär mig väldigt bra =) Kommer nog se ännu finare ut när man är brun oxå, men och andra sidan, vad ser inte snyggare ut på när man är brun?!
Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

jag beundrar dom som står ut med att vaxa bikinilinjen, världens tortyr ju :S

Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: d va jätte gott =) jag rekomenderar receptet =)

2009-04-04 @ 22:06:44
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Köpte oxå det torrscahmpoot...men fy vad det är dåligt. Håret blir helt fett när man använder det. Så ska typ slänga det, inte värt 5 kr ens. Så jag återvände till mitt trogna Lee Stafford :) Fast de kanske funkar på dej, vem vet :)?

2009-04-05 @ 21:19:24
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91