Nya string och nytt roch från MUS


Var istan en sväng idag och shoppade och gymmande. Köpte även ett par jeansCubus, men jag vet inte om jag ska behålla dem. Jag är verkligen ingen jeanstjej, tycker det är obekvämt och sen känner jag mig alltid fet i jeans. Hur som helst, jag har upptäckt att Cubus jeans ofta finns i både "long" och "regular". Perfekt för en långisar som mig! Köpte även två nya stingCubus i "Hanky Panky" modell. De är verkligen otroligt lika orginalet och dessutom precis lika sköna! Idag blev det ett par svarta och ett par rosa. Investerdae även i ett nytt roche från Make up Store i färgen "Sugar Pink". Jag har haft den förut och den känns verkligen lätt och fräsch, inte för mörkt och tung. =)
Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Vilka söta grejer! KUL!

Postat av: Sara

Fint!! Synd bara att Cubus inte finns i Umeå! :(

2009-04-06 @ 09:07:54
URL: http://zaraszida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91