Ny maxiklänning!

Känns den inte väldigt Tunisien? *hihi* Nehe.. kanske inte jätte då, men skit samma..

Imorn bär det av till Afrika, ska bli otroligt skönt! Vet inte hur "hårda" de är på religionen där.. men man kanske ändå ska lämna de kortkorta klänningarna hemma (endel av dem iaf *hehe*) Kände iaf att det kunde vara skönt att ha med sig en lång luftig klänning och när jag hittade den här på H&M så kunde jag inte låta bli att slå till.. =)

Har varit ute efter en Maxi-klänning ett bra tag nu.. Har bla provat den på Lindex, för det första så var den slut i de mindre storlekarna över allt och för det andra så var det väldans mycket tyg i den.. kändes nästan lite klumpigt.. oki, JAG kände mig klumpig i den modellen..hehe. H&M har oxå en fin, men jag tycker det är svårt att hitta nåt bra att ha under till den modellen av halterneck så att det inte ser ut som att man har platta hängbröst.. *hehe*

Ahhh.. såg precis på H&M's hemsida att de har två riktigt snygga maxi-klänningar! Att man inte upptäckte dem tidigare.. *snyfft* =(



Nu ska jag mumsa i mig det sista av blåbärspajen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej! Ha en riktigt skön vecka i Tunisien, är inte ett dugg avundsjuk! Vill bara passa på att säga att jag har köpt den gröna klänningen från H&M! :) kram på dig!

2009-04-09 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91