Jag stannar i Sverige!


Kjol från Åhlens. Topp från H&M. Pums med kilklack från Vagabond. Väska från Mulberry. Armband från Miss Dee.

Här svänger det må jag säga! Jag hade ett litet samtal med min projektledare idag och vi kom fram till att jag kan sköta det nya uppdraget från Sverige. Eventuellt så blir det någon kortare Kina-resa, men det känns helt ok! Efter att ha varit där i sammanlagt två månader under förra året så lockar det inte längre så mycket att åka dit. Det känns helt underbart att veta att jag kommer att spendera sommaren i Sverige! Så nu blir det 25- års fest, tysklands resa, solbadning på Smithskaudden med mera trots allt!
Kommentarer
Postat av: Tb

Kul!

2009-04-06 @ 20:11:30
Postat av: Pappa

Vad glad jag blev!

Bästa nyheten på länge plus att det ser ut som att SAAB klarar sig.

Vilken jämförelse.

2009-04-06 @ 20:54:52
Postat av: Sara

Snygga kläder, jag gillar kjolen skarpt! Skönt med sommar hemma med varma klippor och ljumma brisar!!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91