Gårdagens partyklädsel + svammel

* Turkos siden linne- köpt på Forever XXI i L.A
* Svarta kostymbyxor- Esprit
* Svarta pumps- Vagabond
* Stor herrklocka- köpt i Kina
* Qviltad väska- "Chanel"
*Stor silver örhängen- H&M


Igår var jag på "Balkongfest" hos Anna. Som vanligt så var det en skön stämning och galet mycket folk! Anna hade pimpat sin balkong så fint så jag kände att jag borde ta tag i min oxå, vilket jag gjorde idag efter jag vaknat vid halv tolv, gisses ad skönt det är att sova ut ibland!

Så idag har jag varit runt lite på cykeln och handlat lite grejer. Jag ville även köpa en stor matta till bakongen, blommlåda, växter och en stor terakotta kruka, men detta är ju lite svårt att ta på cykeln.. ibland så önskar man verkligen att man hade bil! Hur som helst så köpte jag lite annat smått och gott.. =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91