Gårdagens dejting outfit och banangröt =)


Sitter här och mumsar på mitt senaste beroende, banangröt! Ja jag vet jag tjatar, men det får ni helt enkelt leva med *hihi* För att göra denna smarriga och lite söta gröt så kokar man ihop 1 dl havregryn, 1 krm salt, en halv hackad banan, 1½ dl möljk och 1 dl vatten. Gröten ska koka tills bananen blir mjuk, blir den för stabbig så är det bara att hälla i lite mer vatten. Gröten serveras med fördel med socker på toppen och sojamjöl (smakar lite vanilj och är godare än vanlig mjölk till gröt tycker jag!)

Just det ja.. va på dejt igår =) Det var trevligt, han kändes väldigt glad och positiv, var lång och såg bra ut, eventuellt så verkade han lite för karriärfokuserad.. Vi får väl se om det blir en dejt nummer två.. =)

Gårdagens dejting outfit blev: Stickad grå kjol från H&M. Svart skjorta med uppkavlade ärmar från Lindex. Svarta strumpbyxor. Mocca stövlar från Tamaris. Stor herrklocka köpt i Kina.
Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

men va kul med en dejt =)

känns som d va 100 år sedan för mig =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91