Effektivitet var ordet!


Idag har jag hunnit med massor! *klappar mig själv på axeln* *hihi* Efter jobbet så tog jag bussen till Rusta och köpte en luftmadrass. Jag har känt att att bara ha en extra madrass när töserna kommer på besök är på tok för lite! Nog för att det är mysigt att dela säng, men inte med tre..hehe! Efter Rusta blev det Ica Maxi, kom ut därifrån med liiite mer saker än vad jag kunde bära. Fy farao vad tungt det blev och tack gode gud för att handtagen höll hela vägen!

När jag kom hem så gjorde jag mat tills imorn; kyckling täckt med chevreost och sallad till det. Sen satte jag igång och baka
bröd och där emellan nån stans så han jag plantera kryddorna jag köpt och måla naglarna. Jag älskar verkligen färska kryddor, inte nog med att maten blir mycket godare och känns fantastiskt mycket fräschare så luktar det otroligt gott! Imorn ska jag införskaffa blomlådor och sätta ut dem på balkongen!

Just det ja, köpte ju en elgrill i helgen oxå! Den kommer med mina föräldrar på lördag och då jäklar ska det grillas! *hihi*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91