Dagens klädsel + svammel


Varför springer folk fortfarande runt i svarta höga vinterstövlar? Det är ju för bövelen vår nu! När ska folk inse det? Hehe.. nu låter jag verkligen tokupprörd, men så illa är det inte, tycker mest att det är lite komiskt att vissa fortfarande har vinterkläder medans andra kör på sommarkläder fullt ut! 

Investerade i två balkonglådor till balkongen idag oxå. Hoppas nu bara att örterna överlever och att jag kommer ihåg att vattna dom OCH ta in dem när det spöregnar.

Dagens klädsel: Turkos tunika från ZARA. Svarta leggings från Cubus. Svarta pumps från Vagabond, Armband från Miss Dee. Stora svarta örhängen från Indiska.
Kommentarer
Postat av: elin

somliga kanske inte älskar våren lika mkt ?

själv hoppar jag mer än gärna ner i vårkläder o vårskor. verkligen.

Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

hehe jag tror folk gör det för att dom inte är säker på om vädret är lika fint på eftermiddagen som när dom åker till jobbet :P

2009-04-29 @ 11:54:06
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Anna

De säges ju att man ska svettas in sommaren men att gå runt i stövlar å vinterkläder nu är väl lite väl varmt=)

2009-04-29 @ 19:27:21
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91