Perfekt höstkappa!

Jäklar vad det går undan ibland när man beställer! Tror det va max tre dagar sen jag beställde den här kappen från Halens.

Har länge letet efter en ENKEL svart kappa som är LÅNG i ärmarna, men inte riktigt hittat någon som jag gillat. Så jag gjorde en chansning och beställde en. Jag tänkte att "den passar nog inte, men va tusan det skadar ju inte att testa.." =) Men den passade, perfekt!!! Jag är helnöjd!

Dessutom så kan den knäppas ända upp i halsen om det skulle visa sig bli en riktigt kylig vinter.. Vilket iof verkar väldigt osannolikt eftersom jag bor i Göteborg och här slaskar det mest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91