Ny shoppat!

Nej, det är ingen synvilla, det ÄR ett nytt inlägg! =) Sorry för att jag varit lite frånvarande de sista.. två veckorna?! Förra veckan var det fullt ös medvetslös både på jobbet och privat så då fanns det lixom ingen tid.. och i helgen och denna veckan har jag... helst enkelt bara varit lat!

Visst är det mysigt att det börjar blir höst! Jag älskar den höga och klara luften, känns befriande att andas! Jag gillar hösten och alla fina färger.. det är resten av de fem grå trista månaderna innan våren kommer som gott kunde strykas ur kalendern och ersättas av något trevligare.. jag föreslår sommar! Eller iaf en vit vinter.. =)

Tänkte visa lite vad jag shoppat den senaste veckan.. here it goes!


Jag hittade den, en klubbkavaj som jag letet efter! Och på H&M av alla ställen =) Gillar den skarpt, tyget är fint och den känns välsydd, lite synd bara att den inte är fodrat.. men för 350 spänn kan man väl kanske inte få rubbet..

Klänning från Gina Tricot. Jag kan hålla med om att den ser dötrist ut på bilen, men jag tror det kan bli riktigt nice med ett svart skärp till och svarta strumpbyxor! =)

































Skinstövlar med kilklack från Vagabond och knähöga stövlar i mocca från Laredoute, love them both! *hehe*

Mössa och vantar från Indiska. Man måste ju vara beredd, vem vet när vintern kommer?!

















Bästa underlagskrämen enligt mig!!! Och ett part gråa overknee strumpor från Indiska.
Kommentarer
Postat av: Madelene

Kul med nytt inlägg!! =)

2008-09-17 @ 10:11:10
Postat av: veronica

Jag använde den där foundationen förut, och bytte ut den till ID:s mineral foundation för ca tre år sedan. Tro mig det är värt det. ID är sjukt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91