Dagens outfit.. Mot after worken!

Hallå vänner, bekanta och annat löst folk! Äntligen är det fredag, underbart! Ikväll blir det AW och sedan förmodligen middag med några gammla kursare!

I helgen kommer mina föräldrar och hälsar på. Ska faktiskt bli riktigt mysigt! På lördag kväll så tänkte jag ta med dem ut och käka på Linné Terassen. Mina föräldrar hör till den sorten som så gott som aldrig går ut och äter (tror det beror mest på att det är lite bekväma av sig..), hur som helst så tänkte jag att jag skulle skämma bort dom lite! =)

Dagens klädsel:
* Grå kjol- Uppsydd i Kina
* Topp med stor rosett på axeln (syns väldigt dåligt på bilden tyvärr)- Köpt i Kina
* Svarta strumpbyxor- Åhlens
* Knästrumpor- Indiska
* Svarta pumps- Vagabond 

Hoppas ni får en skön och rolig kväll!!!









Kommentarer
Postat av: Tobbe

mycket snyggt!!!

2008-09-19 @ 21:46:02
Postat av: sara

snygg kjol!

Postat av: Tobbe

Varför uppdateras inte bloggen?

2008-10-13 @ 12:34:23
Postat av: Maja

Jag saknar din uppdatering, kan du inte börja blogga igen? :)

2008-10-22 @ 22:21:45
Postat av: Tobbe

Snälla, blogga.

2008-10-25 @ 20:35:56
Postat av: The Master

Du kan verkligen välja kläder...snyggt!

Postat av: amy

vart har du tagit vägen? :-o

2008-11-02 @ 16:50:10
Postat av: Tobbe

Blogga!

2008-11-10 @ 15:08:42
Postat av: sara

har det hänt nått?

2008-11-12 @ 00:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91