Dagens outfit

Hoppsan vilken gryning liten futtig helfigursbild det blev.. nåja, man kan inte lyckas jämt! Vill bara tillägga att kavajen INTE gör sig rättvisa på bilden!

Idag va en bra dag.. av en massa olika anledningar. En av dem var att en kolega va söt och sa att jag såg fin ut och hade fina kläder (kläder.. en man sa detta, kan ni tänka er!) Sen två minuter senare kommer Anna och hälsar från en person jag pratat med tidigare på dagen att jag verkade ha stenkoll (vilket jag absolut inte hade, men jag spelade väl bra och ansträngde mig verkligen för att få till det rätt!)

Sånt gör en glad! Varför är vi generellt så dåliga på att berömma varandra? Tänk va glad man kan göra en annan männsiak med lite positiv feedback! Ska försöka bättra mig på den fronten! =)


Dagens klädsel: Kavaj från H&M, kjol från Åhlens, strumpbyxor från Åhlens, svarta skinstövlar från Vagabond, sötvattenspärlor från Kina (känner mig alltid väldigt sofistikerad när jag bär pärlor..hehe)
Kommentarer
Postat av: Madelene

Visst é det härligt att få lite uppskattning....både om utseende och något man gjort! HELT klart en grej man borde bättra sej på!!



Kram Madelene

2008-09-18 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91