Welcome to my place! =)



Då har man spenderat 3½ timma av fredagskvällen med att sy sex gardiner! Jäklar va lång tid det tog, men har jag väl fått för mig något så kan jag inte sluta förän det är klart. Dessutom så hade jag faktiskt sett fram emot en lugn hemmakväll. Veckan har varit ganska packad och imorn är det glöggfest så jag kände kort och gott för att bara vara hemma, helt själv! Call me crazy, men jag tycker faktiskt om att bara vara med mig själv ibland. Det är den biten som är jobbig när man är i Kina med jobbet, då får man NADA egen tid!

Nåja.. guldgardinerna är gamla, de vita är de jag sydde idag. Riktigt nöjd om jag får säga det själv! =) Visst ser det tråkigt och omysigt ut med blixt?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91