Onsdagens- och dagens klädsel


Svarta jeans köpta i Kina. Sweetshirt från Cubus. Väst från H&M. Mocastövlar från Nilsons. Stor herrklocka, köpt i Kina.

Svart skjorta från Lindex- Grå stickad kjol från H&M. Stövlar från Nilsons. Herrklocka, Kina.


Ny hårfärg! Efter 24 års klurande på att bli brunett så slog jag äntligen till! Kändes lite tråkigt i början på nåt vis, men nu har jag börjat vänja mig! Plus att jag hittade löshår som passade perfekt som man sätter in på två minuter med clips, hur bra som helst! *hihi*
Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen tillbaka :-)

2008-11-28 @ 15:06:24
Postat av: Karl

Du passar definitivt i brunt hår. As-snyggt!

2008-11-29 @ 00:06:35
Postat av: Linda

Marie: Tack! =)



Karl: Kul att höra.. man tackar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91