Världens mest meningslösa inlägg..

..kommer här! Nämligen "receptet" på min väldigt goda och mättande frukost =)

435816-79435816-80435816-81

1½ dl havregryn + vatten + en massa salt kokas till en gröt, ca 3 minuter. Missade saltet en dag och det gör jag aldrig om, usch så äckligt det va! Tänk att lite salt kan göra så stor skillnad! ;) Häll upp gröten i en djup tallrik och låt svalna en stund så att den blir lite fast och klibbig. Strö över rikligt med "fusksocker" av valfritt märke. Och nu till det viktigaste av allt: Alpro sojamjölk light, 35 kcal/100 ml. Så mycket godare till gröten än vanlig mjölk. Sojamjölken är lite gulaktig och smakar aningen vanilj, väldigt god! Voalla, mätt och belåten står jag mig till luchen klockan halv tolv på jobbet. =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91