The down side of alcohol

Sitter på jobbet och har tråkigt och kom på att jag jue kan uppdatera lite.. =)

Ska på dejt imorgon kväll... vilket är helt otroligt!


Träffade en kille på Bliss i lördags som jag han växla några ord med innan Åsa knuffade på mig och sa att det va dags att dra vidare. Hur som helst så skulle jag skriva in mitt nummer på hans mobil... gick åt helvete skulle man kunna säga.. kom fan inte ihåg det! Pinsamt! Slutade med att han fick skriva in sitt i min.. Hade jag varit han å vise värsta så skulle jag inte hört av mig.. Nu gäller det fan att göra ett sjujäkla bra andra intryck! =) Vad han hette eller vad han sa annars har jag inte en susning om, men jag minns iaf att han va lång, snygg och trevlig.. *asg*

Kommentarer
Postat av: Marielle

(svar) nejdå. den skulle säkert passa dig =)

Postat av: Camilla

oh! kul! :D hoppas ni får trevligt!

2008-03-18 @ 16:58:04
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91